Sex and the city- vänskap

Jag känner mig...ensam..? Känns som jag har glidit ifrån mina vänner lite...vi har blivit så olika människor...:S Jag vet inte...det känns skumt. Hur fan kommer det här gå? Känns inte som jag har några riktiga vänner kvar...asso de är ju bra vänner och så...men vi står inte varandra lika nära som förut. Jag känner inte lika starkt band längre, även om jag vill.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här...det har hänt så mycket på senaste tiden. De har förändrats asmycket, och tydligen har jag också gjort det...antar att det är normalt egentligen. Men det känns tråkigt att det ska behöva bli såhär...

Det är nu jag insett vad jag faktiskt saknar i mitt liv...jag saknar äkta vänskap...ni vet som...Sex and the city- vänskap... Jag vill ha några som jag nästan kan se som mina systrar...
Jag vet redan att jag skulle trivas som fan med Mikzey...jag har ju aldrig träffat henne in real life...men vi har messat och snackat mkt på msn. Vi ska träffas!
Jag trodde aldrig riktigt att jag skulle säga det här...men Teqla...jag saknar henne faktiskt. Hon har väl mycket att göra nu antar jag...:/

Hur fan hittar man nya vänner sådär?

Kan ju även bara vara tillfälligt jag känner såhär...man vet aldrig vad som händer med tiden. Jag kanske lyckas komma dem närmre igen...vem vet..?

Kommentarer
Postat av: ...

Du kan ju börja med att tänka vad som gick fel med de "gamla"...

2008-12-10 @ 11:38:23
Postat av: Anonym

you live in the stete if abslolutle freedom an´d evevrithing hate experoience as as tracted by your self imposed -----you are even frr to atracded bandage ............ vi e mot dom o de kommmer allti att vara so så ja vill ge dej råd att inte bty dej so mkt du inte kan utan ta mer tid på va du vill o såå kram fråndin mammams granne / r sköt om dej

2009-09-20 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0