Snyltare ;)

Usch, vad det har varit segt idag! Jag har jobbat lite matte, och så hjälpte Minna mig med kultur historia läxan. Tråkigt, men det måste ju göras!
Var ensam hemma resten av dagen..så jag satt mest och kollade på tv, dock var det inget bra. Hoppas det är någon bra film ikväll! Det är på söndagar de bra filmerna brukar visas, vilket verkar lite skumt egentligen...? Det är på fredagar och lördagar de bra filmerna ska visas! ^^

Minna och Isabelle var i Eskilstuna för att lämna in Isabelles skor och köpa en ny vinterjacka, och tydligen hade det inte varit en skön stund för Minna! Jag vet hur Isabelle är, så jag förstår henne.. Hon är en sån person som ska ha allt!! Jobbig unge...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0