Tänk outside the box

Igår när jag skulle gå ner och titta på tv halkade jag nerför trappen...:( Har jätte ont i ryggen och lite av röven...usch trappor är läskiga. Gick till skolsyster idag och kollade så inget var fel...tydligen är jag svullen över ryggen, men det såg inte ut att vara någon fara som tur var. :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan, vi slutar tidigt på torsdagar! :) Sista lektionen är svenska, den bästa! Så har vi den bästa läraren, Bosse...han är en speciell prick! Vi satt typ hela lektionen och pratade om sådana saker som inte går att förklara.. övernaturliga fenomen, som andar..:D Jag älskar verkligen det ämnet! Jag skäms inte när jag säger att jag tror på sådant...jag har varit med om en del oförklarliga saker, och min syster...ja hon är lite speciell...hon är "synsk" kan man säga. ^^ Tips från mig är att titta på "Det Okända" om man är intresserad av detta.

Jag tycker det är kul och intressant med saker som vi inte kan förklara...man måste kunna tänka "outside the box"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0