Dockor är läskiga!

Idag var jag med Frida och My ett tag efter skolan...^^ Jag hade inte ätit någon mat i skolan, så vi gick till donkan och åt där...nyttigt jag vet! ^^
Gick sedan till musikskolan och väntade med Frida..hon skulle ha sång...^^ Hon berättade något om en dokumentär som hon och My hade sett tillsammans...det handlade om bebisdockor, som verkligen såg ut som riktiga bebisar.  Asso det känns verkligen som riktig hud, och om man lyfter upp den så måste man ha handen som nackstöd precis som på en riktig. Så hade den andningsreflexer och allt!
Det var bland annat en kvinna som inte ville ha barn dels på grund av ansvaret, så hon hade köpt sån där docka, faktiskt sex stycken...och hon fick välja exakt hur alla skulle se ut. Det såg verkligen ut som riktiga bebisar!
Jag tycker det verkar skumt att skaffa sån bara för att man inte orkar med en riktig...det är sjukt! Men jag skulle tycka det vore okej att skaffa en sån som övning ifall man ska ha barn. Men jag själv skulle nog faktiskt mest bli rädd för den, med tanke på att jag är rädd för dockor. Eller rädd och rädd...jag tycker de är läskiga! xD

Nu har jag tränat! Jag stack ut och joggade i en halvtimma typ, och sen körde jag styrka på rummet ^^ Känns så jävla skönt nu...underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0