Var inte redo för detta



Jag tog nyss ett bad i vårt extra djupa badkar, och jag kan säga att jag trodde det skulle vara skönare! :O Jag kanske druckit lite dåligt idag, men efter 10 minuter började jag känna mig yr och började svettas som fan! Tvingade mig själv att stanna i ett tag till...men efter ytterligare 10 minuter var jag tvungen att gå upp. Så fort jag ställde mig upp trodde jag att jag skulle svimma! Började må illa och var tvungen att stödja mig mot badkaret! Usch det var verkligen hemkt! Men jag har alltid haft det lite svårt med värme sådär...jag kan bland annat inte basta! Det är för varmt och jag får panik.
Tog en dusch efteråt och det fick mig att må bättre! Tror jag ska hålla mig borta från badkaret ett tag nu haha! ^^

Nu sitter jag i min mysiga fåtölj och äter lite chips! :) Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0