Vi kommer slå er!

Jag älskar Mission Impossible! Alla tre är bra, men den sista är lätt bäst! ;D Tom Cruise...ahh dregglar haha! Man kan inte förneka att han ser jävligt bra ut! ;)

Det kommer inte bli det bästa lovet kan jag lova...måste byta hylla med Isabelle, så det blir städa en hel dag minst...sen har vi två stora prov veckan efter lovet också! På onsdagen har vi matte, vilket är viktigt! Sen på fredagen har vi prov i historia...vi ska kunna en massa om medeltiden. Vem bryr sig? Hah nej, det kanske kan vara ganska bra att veta lite...^^
Men skulle vara bättre om vi kunde få lite ledighet på lovet!
Aja...jag ska inte klaga för mycket...kommer få lite kul också! Vi ska åka till Bodaborg på lovet någon gång! Hah blir tävling...Famijen Johansson/Bergman mot familjen Berglund! Johansson vinner så klart, tack vare fröken Bergman! Moi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0