Vilse i skogen ^^

Jag hatar när det inte går som man vill..!! Försökte plugga lite kultur historia, hittade ingen fakta! Jag får vänta tills Minna kommer hem, så kan hon hjälpa mig. :) Ibland är det bra att ha en lärare hemma!
Alla utom jag är just nu i Ramsjöhult med Isabelles klass...de har en liten utflykt! ^^ Jag ville inte följa med..haha jag tycker ärligt talat inte om Ramsjöhult..det väcker tråkiga minnen! Har ju varit där ett antal gånger med förra klassen...och vi var bara där typ när det var svinkallt! Haha glömmer aldrig när killarna drog med oss ut i skogen...så gick vi vilse! Hur fan lyckas man?!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHA gå vilse i skogen xD

2008-10-25 @ 18:18:46
URL: http://mikzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0