Yes!

Idag var Linn sjuk, så jag var typ ensam i skolan...men det gick bra ändå! :) Och vi hade inte sista lektionen, så det var ju skönt.
Vi hade samhälle idag med en riktigt skum lärare...hon är verkligen konstig...:S Hela klassen hade snackat om henne med våra mentorer..haha de har snackat med henne om det, och jag måste erkänna att hon har förbättrats lite i alla fall. ^^

Efter skolan stack jag och klippte mig, och det blev enligt mig lyckat! Jag blir alltid så nervös när jag ska till frissan...tänk om det blir värsta fult liksom...:P Måste faktiskt säga att det här är första gången jag tyckte om det riktigt mycket från början! Brukar ta ett tag för mig att vänja mig vid det...haha! ^^
Måste även tillägga att jag ser muppig ut på bilderna haha xD Ser mkt bättre ut in real life! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0