Det går inte att beskriva

Åh, vad jag känner mig glad nu för tiden! :D Idag känner jag något speciellt...^^ Kanske för att jag äntligen har börjat hitta mitt riktiga jag...det går knappt att beskriva den känslan. Jag har liksom i flera år gått omkring och inte känt mig själv...jag har inte vetat vem jag är. Men nu känner jag mig så mycket mer självsäker...asso ååh...underbart!

Idag har jag inte gjort något speciellt...jag har pluggat lite samhälleskunskap, tråk! Men jag fick det gjort...och det är jag stolt över! ^^ Sen har jag dunkat musik på rummet, haha...allt för att reta upp min svåger Janne! ;) (Jag bor hemma hos min systers familj, för er som inte vet om det.) Han lyssnar på hårdrock, medan jag lyssnar på hiphop och rnb! xO Men alla kan ju inte tycka om samma saker...

Imorgon är det skola...jag har ingen lust egentligen...men man måste ju. En bra sak är ju att vi har idrott inomhus! Äntligen säger jag bara! Det har blivit så kallt ute nu...usch, jag vill ha sommar lite till! Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0