Han satt och snackade lite med sig själv

Imorse var jag hos tandläkaren och fick goda nyheter! Det behövs bara ett eller två tandläkarbesök till...så blir jag av med min tandställning! ;D Fick extra starka gummisnoddar, så det drar en aning i tänderna...xO Men det betyder bara en sak...mina tänder blir vackrare! ;D

Åkte till skolan efter det, och vi hade bara en lektion kvar...men jag och Linn stack hem från den, för vi hade inget att göra där. :) Har varit duktiga och gjort våra uppsatser! Jag skrev om Trojanska kriget...intressant faktiskt! :)

Nu har jag suttit och kollat på när Janne och rörmokaren har fixat i vårt nya badrum...haha den där rörmokaren verkade ha jävligt skön personlighet...han satt och snackade lite med sig själv då och då. Ska bli skönt att få en dusch hemma igen...då kan jag börja träna igen! Orkar inte träna på gym eller så...kör styrka och sånt hemma istället. Kanske sticker ut och joggar ibland...eller kör lite dans på rummet haha! Men trots att jag ska träna hemma, så ska jag träna ordentligt! Ska nog träna måndag, onsdag och fredag! :D

Ikväll ska vi äta tacos! Jag ska inte äta någonting innan dess....måste spara plats! ;) Ooh..och imorgon ska Minna, Isabelle och jag ha en liten tjejdag...vi ska åka till norrköping eller eskilstuna och shoppa! Minna betalar! ;) <3 Ska nog köpa ett par snygga stuprörsjeans om jag hittar några...:) Kul kul! Känner att jag behöver lite nytt i garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0