Kunde inte andas!



Torsdag...bara en dag kvar i skolan! ^^
Dagen har varit ganska seg...morgonen var ett helvete! Skulle precis gå ut för att hinna med bussen när jag insåg att mitt busskort gick ut igår...och ingen i familjen hade pengar att låna ut! Lyckat!! Fick ta min syster Minnas cykel istället...och jag som hatar att cykla! Gå är skönt...men cykla...neej..inte min grej! Plus att det var kallt ute, så halsen blev helt kall och torr...jag kunde fan inte andas! Trots att jag var andfådd som en gris, och håret hade blivit helt förstört, lyckades jag ta mig till skolan i tid, bra!!

När jag kom hem efter skolan satte jag mig och kollade på tv, men det var inget speciellt roligt. =/
Hade förberett mig på att vara barnvakt för Minna skulle egentligen på yoga idag, men det blev inget av som tur var! Minna hade varit tvungen att stanna kvar på skolan, så hon hann inte.
Minna, som jobbar som Iv lärare på min skola har väl sina för- och nackdelar...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0