Tisdag...neej!

Tisdag...åh jag hatar tisdagar! Det är den segaste skoldagen i veckan! Vi har två lektioner som är flera timmar långa...och det är inte speciellt roliga lektioner heller. Eller jo, idag var faktiskt bilden kul...vi ska komma på en 3D skulptur som vi tycker ska ställas ut i stan någonstans (Detta kommer dock inte ske, det är bara hypotetiskt). Jag som älskar djur, vill så klart att det ska finnas små statyer av djur. Jag vill ha en ankfamilj som liksom går efter varandra på rad...mamma anka först...så de små ankungarna efter..:D Sen ska det så klart finnas den lilla fula ankungen sist...den sagan är ju så otroligt berörande! <3 Skulle vara så sött att ha såna gjorda i koppar eller sten...som står på ena kanten av fontänen på torget!
Jag skissade upp mitt förslag...men kom sen på att vi även ska göra en modell, och det är ju ganska många detaljer man måste ha med på min modell. Det blev nån slags frigolit jag fick sitta och skära i med en skalpell! ^^ Det var ganska svårt att få de runda formerna, men det var riktigt underhållande måste jag säga. Tiden bara flög iväg! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0