Utnyttjar?

Måndag, men ingen skola...vi har studiedagar! ^^ Jag har hela förmiddagen legat i sängen och gosat med lilla Kalle<3 Finns ingen mysigare katt än honom. :) Han ligger fortfarande och sover i min säng men jag måste ut...tanka på mobilen. Känner mig en aning pank...hade ju inget sommarjobb det här året. Okej, jag ska väl inte klaga för mycket, för jag fick ju en massa pengar på min födelsedag och så. :) Men nu måste jag även spara pengar...min dator har pajat helt, så får för tillfället sitta vid Minnas och Jannes dator. Den är...en aning seg...tar typ 5 minuter att komma in på internet. xO
Får hoppas att mamma kommer förbi med lite pengar till mig.. Haha snacka om att utnyttja, men som pappa alltid sa till mig, vad annars har man föräldrar till? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0