Akta, han sparkar äpplen!

Jo jag måste ju berätta om min dröm! :o Jag brukar ju oftast drömma ganska sjukt... men nattens dröm slår fan allt!!

Jag och min klass, där även Frida och My gick, var ute i någon stuga. Vi tre såg någonting som satt i hyllan så vi gick fram för att kolla...det var någon slags alien som liknade en nakenråtta typ haha! Bredvid denna nakenråtta stod en cd-spelare, som spelade musik. Snart slutade musiken, och nakenråttan blev helt konstig... ögonen blev mörkare hela tiden, och snart började den tugga fradga och skaka som jag vet inte vad! Av en ren reflex började jag sjunga "Bä bä vita lamm" för nakenråttan, och då blev den normal igen. Det var precis som om den inte kunde leva utan musik. I alla fall så tog jag hand om den där nakenråttan i några månader, och tillslut hade den blivit en människa. Jag var tvungen att sjunga en massa visor hela tiden! Jag fick ju panik ett antal gånger och visste inte vad jag skulle sjunga för något, och varje gång jag slutade sjunga så började han bli sådär konstig igen...inom 3 minuter hade han blivit det där tecknade lejonet i Madagaskar, och sprang omkring ute på stan och desperat plockade tior och sparkade på äpplen! :s Alla i stan fick panik av detta tecknade lejon, men jag räddade dem genom att sjunga "Imse vimse spindel"!!!!

Slå det om ni kan!! xD

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha

2009-04-04 @ 14:48:40
Postat av: Frida

Du och dina drömmar =) Precis som mina xD Helt sjuka!

2009-04-04 @ 17:34:36
Postat av: My

Haha! Gud va kul att läsa om den xD Saknar dig ju Sandra :(

2009-04-06 @ 03:11:44
URL: http://curleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0