Äntligen kanske jag slipper prickar

Oooh shit vad det ska vara varmt! Tror inte att man behöver åka utomlands i sommar!

Nu har vi behandlat katterna mot fästingar, loppor och löss...så det är braa... pratade med skolsyster idag om alla bett jag fått på kroppen. Berättade om de små djuren jag hade sett i min säng när Kalle legat där, och ja...det var loppor. Jag har nu även bäddat om sängen, så jag får hoppas att min kropp inte fylls på med ännu fler bett! Usch, vad det kliar!

Just nu vet jag inte vad jag ska göra... har egentligen lust att lägga mig och sova en stund...men samtidigt vill jag sätta mig ute på altan och sola lite. Jag vet!! Jag ska sätta mig ute på altan och sola samtidigt som jag läser engelska boken... ^^ Smart..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0