Bra jobbat, Sandra!

Idag var sista dagen i skolan för denna vecka!! ;D Jag tackar Magdas son som är sjuk!
Jag körde bil idag! Och denna gång var det inte bara runt kvarteret...utan jag körde upp mot Laggarhult! Det gick faktiskt riktigt bra, förutom en gång då jag fick motorstopp i en backe, haha! Han i bilen bakom mig var nog inte speciellt glad... men men...jag lär mig ju bara fortfarande. :)
Måste berätta en sak jag blev riktigt stolt över...jag kunde köra upp på vår uppfart!! :o

Just nu är jag barnvakt åt Samuel...han sitter vid datorn bredvid mig och spelar. Janne har åkt på någon flugfiskekurs..och resten är nere på stan. Vad de gör där vet jag inte.. kanske köper något åt mig? ;) Inte långt kvar nu!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0