Det är 2 månader!

Imorgon börjar skolan..blä! Jag blev helt deprimerad igår när jag tänkte på det...vill ha lov i minst en vecka till!! :( Och efter detta är det ca 8 veckor kvar till sommarlovet...fatta! 8 hela veckor utan ett enda lov! Det är 2 månader! 2 månader med foto varje tisdag...suuuug! -.-' Man får väl försöka ha så roligt man kan på fritiden så kanske dagarna går lite fortare.

Nu ska jag nog ner och checka lite tv... kanske se en Patrick Jane på reklam...? ;D Otroligt! Jag får tillome ont i magen när jag ser honom på tv haha! Nästan så man skäms lite...:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy faan håller med...det saknas typ en livstid med betalda lov! xD

2009-04-13 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0