Det var inte helt hemskt

Igår blev det grillning på Betlehemsberget med Sanna, Frida, My, Jossan och Richard. Jag är inget stort fan av skogen direkt..men jag följde med för att vara lite trevlig. Säger inte att det var helt hemskt...men det tar nog ett tag innan jag sticker mer ut dit igen.
Jag måste ha fått ett bett igår! För när jag kom hem började det klia som satan på ryggen...så jaa, jag har ett sår där nu haha! Trevligt!


Idag blir det bara softa för min del... lösa korsord!! :) Me love!
Vill be om ursäkt för att jag inte skriver så ofta.. är inte speciellt kul att blogga vid någon annans dator, eftersom jag inte kan föra över bilder från min mobil till den. Men men! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan och orkar... ^^

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du jag såg att de sökte folk på netto i katrineholm...kan ju va värt att höra av sig dit :-)...kraaam

2009-04-10 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0