En..ganska lyckad kväll.

Gårdagen var väl inte direkt en av mina bästa dagar, men det blev bättre till kvällen! I'm feeling better! <3 Så jag stack till Sanna för lite party! Vi var sju tjejer som hade en trevlig men högljudd middag! En hel del prat och gnat, speciellt mellan Josse och Jossan. Efter den goda maten, och den utsökta efterrätten (bra jobbat Frida och My), så var det dags att knalla vidare till Larsson..soom vanligt! :p Eller...jag knallade mig dit, de andra åkte bil! Men jag klandrar er inte girlz, ni hade ju faktiskt höga klackar på skorna...förstår er! :)
Det var väl si sådär hemma hos Larsson... de roligaste personerna stack ganska snabbt...men vi kom ju också dit ganska sent. :/ Men, men!


Shit vad det är varmt idag... puh! Trodde jag skulle smälta bort när jag gick ut... visserligen bara typ 15 grader i skuggan, men det var ett tag sen sådan värme visade sig! Men nu måste jag faktiskt städa mitt rum...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0