Grattis!<3

Grattis Evelina, som fyller år idag! :) <3

Idag var det ju mässa i Duveholmshallen, eftersom åttorna ska välja program till gymnasiet. Min grupp som bestod av Linn, Jonas, Maria och jag själv, var där mellan halv nio och elva...och sen skulle man vidare till Mats lektion om man inte var klar med hans uppgift. Som tur var så var jag det, så jag kunde sticka hem!
Det var faktiskt ganska kul att dela ut blad om vårt program och att få stå och berätta om det... åttorna var så klart ganska blyga, så det var svårt att få deras uppmärksamhet ibland, men men... man var ju så själv i den åldern! ^^

Jag fick inte jobbet på Willys! :( Känns lite dumt att jag var tvungen att ringa dit och fråga...de kunde väl ha ringt mig?! ^o) Jaja, får helt enkelt söka vidare... se om jag hittar något.


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh tack för gratulationen :-)åtto..vad små.hehe trodde det var nior som ni skulle informera om estetprogrammet elr? puss och kram

2009-04-16 @ 20:51:28
Postat av: Frida

Fan vad synd :/ Men du! Sök på netto! Fast det är sista ansökningsdag på måndag...www.netto.se

2009-04-18 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0