Hemska varelse!

Skola, skola, skola! ^^ Har dock inte haft några lektioner på ett antal timmar, men jag har inget att göra..så jag sitter och väntar lite på Sanna som ska skriva CV. Jag vågar inte heller åka hem än, på grund av en fet spindel på mitt rum! :o Jag kan meddela er att jag spenderade hela natten på soffan i vardagsrummet. Jag vägrar sova på rummet när jag vet att det finns en spindel där.. Det var inte så trevligt att upptäcka den heller... skulle precis lägga mig för att sova..vänder mig mot väggen, och mitt framför näsan på mig satt där en fet spindel!! :( Ja, jag började skrika och gråta! Janne fick komma upp för att döda den, men den var försvunnen!! Sug!

Hoppas vi ska äta riktigt god mat ikväll! Min mage kurrar nu ganska ordentligt kan jag säga! Åh, jag är sugen på spagge med köttfärssås...eller chilli con carne... eller...åh prinsesstårta!! :o

Nu skriver Sanna ut, så jag tror att vi ska sticka snart...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

stackars dig...glad att du inte stöter på "spökspindlar" på en och halv dm som jag gjort två gg i detta huset...ok kanske hallucinationer, men ja...hehehe kanske behöver du en sån här :http://www.coolstuff.se/Bug_Buster



kraam på dej!

2009-04-22 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0