Hypnotiserar de verkligen?

Jag vill ha ett extrajobb nu! Sökte till den där nya postutdelaren och netto i förrgår...hoppas helst på jobbet på Netto! Tycker det verkar så kul...

Minna, Janne och Samuel sitter och tittar på Robinson just nu... och jag sitter här och väntar på bättre tider. Haha nej inte riktigt, men väntar på "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen". Gillar det programmet... ^^ Asso jag tror på att de hypnotiserar...Janne är lite skeptisk (som vanligt), men jag tror i alla fall på det. Eller...tror väl inte på det till 100%, men man vet ju aldrig! ^^ En sak är i alla fall säker... det är kul att titta på!
Jao...så min kväll blir väl mest att sitta framför tvn och lata mig...trevligt!


Jag har fått träningsvärk, och snacka om att det är skööönt... äntligen känner man att man har tränat! Weoo! :) NU känner jag mig verkligen peppad! Jag SKA och jag KAN träna tre gånger i veckan! Kanste till och med lite dans på rummet några gånger om veckan! För det sa min instruktör...motion flera gånger i veckan är ok! ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0