Intresse för en ny film!

Jag insåg precis en sak..och därför gör jag detta val... 

Idag var det faktiskt ganska kul i skolan... vår "elaka" idrottslärare sa till och med Bra jobbat till mig! Mmm...kanske finns en del godhet inom honom också! ;)
Clara och Marcus hade idag muntligt framförande på svenskan, och Claras framförande fick mig verkligen att bli intresserad av en film som heter "Pianot". Någon som sett den? Den verkar riktigt bra! :) Ska se om jag kan låna den av henne någon gång... :)
Marcus snackade om graffiti, haha och jag kan väl inte säga att jag är förvånad! Framförandet var bra, och jag fick reda på att det hänger en tavla i skolan som faktiskt är gjord av en riktigt känd graffiti målare, Nug. Intressant... ^^


Jag tränade idag..och det gick väl ganska bra tror jag. Dock tror jag nog att jag måste öka vikterna ganska mycket nästa gång...har varit tvungen att öka vikterna varje gång. Men men! När jag gick på ett löpband som motion, så var det en kille som sprang bredvid mig...fan jag blev nervös! Han sprang så jäkla fort, ¨så allt jag tänkte var att han snart kommer snubbla! Han gjorde inte det som tur var, men läskigt! Jag vågar inte springa på ett löpband! Snubblar man så skadar man sig nog ganska rejält...
Nej, nu ska jag ner och slappa framför dumburken tror jag...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har sett filmen två gånger, riktigt bra och djup...men det gäller att man gillar och orkar med "djupa" grejer..hehe inte så "djupt" uttryckt hehehe...undrar vad det är för val du talar om, i din rubrik...hmmmm, Love you! puss och kram!

2009-04-20 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0