Saknar er som klasskompisar

Tisdag, och första dagen i skolan efter lovet! Gick bättre än jag hade förväntat mig, måste jag erkänna. Tisdag betyder ju foto...foto betyder ett helvete för mig vanligtvis! Men idag gick tiden ganska snabbt i alla fall, som tur var! Jag, Linn och Billy sprang omkring utanför skolan och försökte fota lite på olika sätt med blixt... :) Nästa tisdag är det ingen foto, eftersom det är Casablanca grejs, weoo!! Detta betyder att vi bara har en lektion den dagen... nästan så man får lust att skippa det. Jag vet att Linn kommer göra det, men jag ska nog FÖRSÖKA vara duktig och gå på lektionen i alla fall.. hoppas man inte måste gå och kolla på filmerna. I så fall går jag med er Frida och My! :o
Just det...måste säga att jag saknar er! Saknar er som klasskompisar... det känns helt dött när man inte är mer er längre. Ni är ena riktiga upplivare i nöden, haha!! ^^Puss!

Snacka om skönt...jag tog en tupplur med Kalle när jag kom hem från skolan... mysstund! ^^ Sååå jaa...för tillfället är jag pigg och alert! :) Extra glad är jag också eftersom det är "The Mentalist" på tv ikväll...HIHI!! :) Faj har fått en konkurant! ;D
Nej, nu ska jag nog ner och äta min glass...88! :) Göttans! Blir verkligen hårdträning imorgon efter allt påskgodis och alla andra onyttigheter!! Är så glad över att äntligen få träna igen... aahh...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du har det bra,snart är det sommmar..längtar! och du blir ju 18!känns som i går du va liten,elak och bestämd och söt förstås , men det är du ju allt det där fortfarande...mohahaha ;-)

Tänkte på dig när jag såg detta:

http://vodpod.com/watch/1501942-eminem-we-made-you

Din favvo Eminem är back...rätt bra faktist...puss och kram

2009-04-14 @ 19:43:56
Postat av: Frida

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! Mkt roligare när du gick i vår klass! Fy fan vilket jävla flumm xD Skolan var så mkt roligare dåå! ^^ Men vi får iaf ta studenten på samma skola ;) Raowr vad kul vi ska ha!

2009-04-14 @ 20:17:13
Postat av: Mikaela

Jag har faktist inte så jättebra kamera^^hehe. Msigt att sova med kissen:D

2009-04-14 @ 20:45:38
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0