Uppdatering!!

Jag har varit dålig på att skriva nu på ett tag...jag har mina anledningar, men tänker inte ta upp dem här.

Men jag kan väl berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna...inget speciellt! :) Det har varit skola mest...vi hade två prov denna vecka, och båda gick rent ut sagt åt helvete! Men men! Ena provet gick dåligt på grund av min lärare faktiskt...det är sant! Hon sa inte att jag skulle kunna hela texten utantill...-.-'
Minna åkte iväg igår..hon skulle på någon kurs eller något, jag vet inte! Men hon kommer inte vara hemma förrän söndag kväll.. hoppas hon har trevligt! De skulle bland annat äta räkor...yum! :)

Just det, nu är det lov! Yes yes yes! ^^

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0