Kanske bör köpa en sådan!

Haha tack för tipset, Eve, om Bug Buster! ^^ Sån skulle faktiskt jag behöva...inte för att jag tror att jag ändå skulle våga ta de små jävlarna... För det första måste jag vara minst en meter ifrån dem hela tiden. För det andra klarar jag knappt av att ta i saker som har haft kontakt med dem. För det tredje är de så snabba att jag i alla fall inte skulle hinna suga upp dem! Och för det fjärde ska de inte släppas ut... de ska dö!! -.-'

Jag, Isabelle och Victoria var på spindeljakt på mitt rum igår, och det gick väl ganska bra tror jag... Vi hittade typ tre stycken, dock inte den som hade krupit vid min säng.. Det var Isabelle och Victoria som fick äran att döda dem! Tack! Eftersom de gärna villa krypa in i små hål så sprejade vi in en massa hårsprej, och det fick faktiskt ut dem! MAHHAA! Jag vågade så klart inte kolla på spindlarna, utan höll mig på några meters avstånd. Blev lagom pissnödig för det!

Idag har jag varit hela dagen på Ängeln för att hänga upp allt inför utställningen. Ganska soft, men man blev hungrig! :o Marcus stod i alla fall för lite av underhållningen med dans!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

själv dödar ju helst inte spindlarna utan "knipsar" fast dem mellan papper och hoppas de överlever och släpper ut dem, senast igår faktist...när Emir skulle lägga sig såg han en spindel i taket, och skrek på mej, sen sa han jag är som Sandra jag HATAR spindlar..hehehe

2009-04-23 @ 14:56:05
Postat av: Anonym

Kolla in detta, kanske något för dig? Spendelfritt hette det visst. http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=54013&Grp=&n=10&KundeID=

/Emma

2009-04-23 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0