Känns inte lika kul..

Igår var jag först hemma hos Frida en stund...njöt av solen! ^^ For sedan till hennes lilla farmor och snackade lite skit om allt och inget! Trevligt! :)
Senare var vi en stund hemma hos Sanna, men vi blev snart utslängda av hennes bror...mens? Han ville spela tv-spel...!? Haha jaao, men vi satte oss på donkan som alla andra fjortisar i stan...måste säga att jag kände mig nyttig! Där satt en massa folk och proppade i sig läsk och hamburgare, medan jag satt med min vattenflaska haha! Kanske därför så många glodde? :p

Idag har jag premiärtränat lite på Nautilus... känns bra att äntligen vara igång med träningen igen! :) Det bästa med Nautilus är att de gör i ordning ett träningsprogram åt en, tummen upp för det! Jag ska försöka träna tre gånger i veckan...måndag, onsdag och fredag. Alltid direkt efter skolan! :)
Får se om det blir någon övningskörning senare...men ska jag vara ärlig har jag ingen lust med det. :/ Jag vet inte varför, men det känns inte kul att köra bil längre...kan ju bero på att jag bara åkt på en parkering, men ändå! Jag tänker på isbjörnarna...tycker så synd om dem. Jävla människor...
Vi ska köra en sista gång på parkeringen, och sen köra lite runt vårt kvarter... förhoppningsvis blir det lite roligare. Läskigare kommer det bli, det vet jag! Får hoppas att jag inte krockar eller något haha! Jag tycker gatorna här är så smala... usch! :(

Idag skulle My och Frida plugga lite matte...känner att jag också behöver det, men jag vet att jag måste ha Minna i närheten... Det går skit i matten för mig nu! Jag gör typ bara 2 uppgifter per lektion för att det ska vara så komplicerat... bra att man har en mattelärare hemma!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

förstår att du tycker det är tråkigt om du bara får köra på en parkering :O

2009-04-09 @ 09:48:59
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0