Vågar man?

Haha yes, Eve! My man is back! ;D Tycker verkligen om de nya låtarna...men måste säga att Crack a bottle är bäst!! ^^

Jag tränade idag efter skolan...inte så kul om jag ska vara ärlig. Skönt...men inte kul. Det är så tråkigt att träna med maskiner...men Minna och Janne vill inte betala 150 kronor i månaden bara för att jag ska få gå på ett löpband, och träna styrka som jag kan göra hemma. Aja...tråkigt får det väl vara, jag måste träna tre gånger i veckan!!

Jag nämnde ju att vi hade prov veckan innan lovet...två stycken för att vara exakt! Jag nämnde även att båda gick åt helvete..? Men jag kan nu informera er om att engelska provet inte gick så himla dåligt trots allt. Fick godkänt! :) Jag känner mig aningen nöjd med det resultatet, men samtidigt inte...blä!

Jag vill ladda musik!! Jag vet inte hur det ligger till längre med det där..det känns mer allvarligt nu. Visserligen har jag ingen egen dator för tillfället, så jag kommer ändå inte ladda något... men sen när jag väl köper en ny. Vågar man ladda? Jag har inte följt det där speciellt mycket...
Frida...du får fråga Kim om han kan dela med sig till mig! :D

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag vågar inte ladda ner mer ialllafalll....träniningen kanske blir roligare såsmånigom, kan ju ta ett par gånger. puss och kram!

2009-04-15 @ 18:26:40
Postat av: Anonym

Okej, fixar idag! Frågar...och om han vill så ger jag dig hans msn ^^ Puss

2009-04-15 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0