Varför gör du såhär?

Fan, jag blir så arg...nu vill jag ju bara ta hand om dig, ordentligt! :( Jag trodde ett tag att det var påväg att bli bättre..men nu blir jag ju väldigt tveksam. Jag älskar dig, mamma.. otroligt mycket. Trots att du gjort en hel del dåliga val i ditt liv, så kommer jag alltid älska dig, och uppskatta de bra saker du gjort för oss. <3


Idag var det ju utställning på Ängeln, och det gick väl bra tror jag. Fick en hel del blommor, hihi! ^^ Jag kan väl inte säga att det var speciellt kul...men det var inte helt hemskt heller!
Jag, Linn och Billy gick sen till donkan för att käka lite burgare, gott! Många säger att deras mat är äcklig, men fan...det tycker inte jag! Visst, hamburgarna kan vara lite salta ibland, och stripsen kan vara lite kalla ibland...men vafan det duger! ;D
Efter donkan satt vi och väntade på bussen, då vi fick ett råd av två alkisar.."Drick inte alkohol!" Det är sorgligt tycker jag... de vet att drickandet inte leder någonstans, men ändå kan de inte sluta. :/

Nu sitter jag här och har ont som satan i fötterna! Efter en hel dag med klackskor...ajj! Appropå skor...haha Josefines ena klack gick av under utställningen! Pinsamt, men framför allt synd...skorna var faktiskt riktigt söta!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0