Vill ha, vill ha!!

Åh, jag måste verkligen ha en sån där Spindelfritt Silverline! :o TAck för tipset, Emma! Shit vad bra... om den nu verkligen fungerar vill säga! Men man måste ju chansa! ^^

Igår körde jag bil...men denna gång var det inte bara på en parkering, utan runt om i vårt kvarter! Fatta..JAG körde på riktiga gator! Grymt kul! Nu vill jag bara köra bil hela tiden!! ;D

Antingen så var det igår eller i förrgår...Samuel rymde hemifrån haha! Han cyklade hela vägen till sitt dagis, som ligger runt en kilometer bort..själv!  "Jag skulle bara säga Hej!" xD Vi måste verkligen sätta på honom en GPS! Det är ett antal gånger nu som han försvunnit...

Idag var skolan precis som vanligt, och jag gick på alla lektioner! Dock somnade jag på historian när vi kollade på en tråkig film om Gustav den andre Adolf. Försökte faktiskt hålla mig vaken, men det gick inte! Nickade till ett antal gånger. Som tur var märkte inte Martin något, haha! ;)
Snart ska vi nog äta mat tror jag..  det börjar lukta gott! Åh, jag älskar mat!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

aa typ, den är ganska grov och så ligger staven i den :)

2009-04-24 @ 19:31:39
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0