Äntligen är du hemma!



Igår kom älsklingen Ricko äntligen hem, efter ett antal veckor! Vi tog en promenix hem till Sanna, där vi lagade grymt god mat och tittade på film. OKej..nu ljög jag lite, förlåt! Det var Sanna och Ricko som lagade maten...jag åt! ;) Till mitt försvar var jag upptagen med att plugga teori..mycket viktigt! Och faktiskt var jag med och handlade ingredienserna. :)
Bäst att du kommer hit och lagar den maten åt mig någon gång hun! I love! <3
När det mörknat, vilket det gör ganska tidigt nu för tiden, drog jag och Ricko oss hemåt. Jag måste säga att det var en riktigt mysig kväll med er två... har saknat min Ricko-björn! :) <3


Idag var det grymt jobbigt i skolan! Vi har modellveckor, så det enda vi gjorde idag var att måla, måla och måla! Självklart ska vi göra samma sak imorgon...toppen...
Efter skolan tog jag mig, trots onda ben och fötter, till gymmet! Med andra ord känner jag mig aningen trött i kroppen nu...men så ska det va! Och trots detta har jag lyckats vara extra duktig och pluggat engelska. ^^
Nu ska jag bara ta det lugnt...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0