Be Kind Rewind



Min Crazy Kotte som jag köpte i Juni försvann efter bara några veckor, och jag har fortfarande inte hittat den... Därför var Minna så snäll och köpte en Crazy Korv till mig istället! :D <3



Igår var det ju utebio i stadsparken, men innan dess umgicks jag lite med Sanna så klart. Och hon verkade ju ha ganska kul med Crazy Korven som ni kan se! :)

"Be Kind Rewind" heter filmen som visades igår, och ja.. den var ganska bra faktiskt! Dock var det lite jobbigt att sitta bekvämt och samtidigt kunna se bra. Myggorna ska vi inte tala om! Jag vet inte hur många myggbett jag har fått på ryggen! Ouff... :/ Men mysigt var det att få ligga under bar himmel och se på alla stjärnor.. ^^
Klockan var väl runt halv tolv när filmen var slut och alla började packa ihop sina grejer. Jag och Isabelle gick hem direkt, ty hon höll på att somna.

Idag vaknade jag vid tolv-tiden, och tog direkt en skön dusch. Får se om jag kanske ska äta något snart...känner mig inte speciellt hungrig än.
Ikväll blir det en kväll hemma hos Johanna med alla flix! Tror inte jag ska dricka något...känner inte för det.. men man ju faktiskt festa och ha kul ändå! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: mikaela

taack :) <3 haha fan va söt !

2009-08-07 @ 14:00:36
URL: http://secretobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0