Dagens hjältar :)

Aahh jag känner mig så himla glad idag! :) Hade en riktigt kul kväll igår med alla flixen! Vi var först en massa folk hemma hos Johanna.. trångt i den lilla mysiga lägenheten! Det hände väl inget speciellt där, utan vi bara lyssnade på musik, snackade och sjöng lite Singstar haha! Jag förlorade mot Johanna, men till mitt försvar så kunde jag bara refrängen... kunde inte ens melodin i verserna. (A)

Jag, Lovisa och några fler rörde oss ner mot öltältet vid halv elva-tiden. Där mötte jag Josse och Bosse! ;D Inte samtidigt då... :) Jag såg att du har taktkänsla, Bosse! Härligt! ;)
När Johanna äntligen hade fått ut allt folk från lägenheten mötte vi henne på stan. Såklart gick vi till Lilla och senare till Picasso.. Och självklart dansade jag, Lovisa och Johanna en massa på Picasso! :)
En liten stund innan de stängde gick vi ut och träffade lite folk, och vi räddade även en liten igelkottsbebis som låg i en av de stora rabatterna på stan. Den kan ju inte ha hoppat upp dit, så någon måste ju ha lagt stackaren där! Lovisa var ju så elegant och hade svarta handskar på sig, så hon fick äran att plocka upp igelkotten och förflytta den till en säkrare plats. Tvätta handskarna nu gummsan! :o <3
Sen hände det inte så mycket mer den kvällen...Ikväll ska jag vara barnvakt, så Minna och Janne får vara nere på öltältet en stund. ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0