Det var kul så länge det varade

Jag hade inte tänkt att festa igår egentligen, men gjorde det tillslut i alla fall! :) Jag gick till Johanna som bjöd på lite vin och drinkar. Vi var runt 5 tjejer som satt och lyssnade på musik, drack lite och spelade "Jag har aldrig.."- spelet. Okej det var även 2 pojkar där, om man räknar med hennes två hundar. ^^ Mysigt var det i alla fall!
När klockan började bli mycket rörde vi oss ner mot stan. Först gick vi till Lilla, där det som vanligt var fullt med folk! Dessutom hade jag turen att träffa på Clara i min klass! Ojojoj det var så längesen man träffade den pricken.. vet inte hur många gånger vi kramade varandra haha! ^^
Dock blev det ganska långtråkigt där tillslut, så vi gick istället till Picasso där jag och Johanna dansade en hel del! Grymt kul! Vi avslutade kvällen så klart med en pizza hemma hos Johanna..grymt gott!



Jag anade detta, men hade ändå förhoppningar. Känns skönt att jag har fått det sagt nu, men det sårar mig att känslorna inte är besvarade. Jag trodde ju att det i alla fall betydde något...jag hade fel.



Imorgon bär det av mot Göteborg och Liseberg! :) Dock jobbigt att behöva gå upp så grymt tidigt...jag som är van vid att gå upp vid 2 tiden! :o Jag får la se till att lägga mig tidigt ikväll.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0