Detta måste göras om!



Fredagen var en kväll att minnas, trots att det inte hände något  SPECIELLT! Det var bara en grymt trevlig kväll med flixen! :) Till en början var det bara jag, Sanna och Johanna..och hundarna så klart...men senare mot kvällen rörde vi oss som vanligt ner mot stan och Picasso. Ovanligt nog blev det inget dansande för vår del den kvällen, utan bara softande med trevliga människor. Två killar som Sanna känner försökte lära Johanna lite turkiska... vi kan väl säga att det si sådär...men bra försök, gumman! ;)



Johannas grymt söta hund, Nero! :) Milton är lika söt, men ville dock inte vara med på bild...:/ <3


My darling Sanna posade lite för kameran! ;)


(Bilden blev lite suddig, jag vet!)
Vi spelade lite Guitar Hero.. observera att Johanna inte har på sig samma linne som i första bilden! Flickan bytte till det linne hon fick av mig! ;) Passade underbart, gumms!


Jag kallar det vänskap..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna stråhle

Måste vi göra om =) Jag tyckte faktiskt jag va grymt på turkiska:P

2009-08-26 @ 14:27:13
URL: http://j0hhanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Naw gumms! såklart att det ska göras om!<3 det var så mysigt med hundarna och allt!! hihih! love u hun!<3

2009-08-27 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0