En sak i taget!

Nej, nu är det slut på det här! Jag måste lära mig att sluta stressa... det är ingen brådska! Jag ska bara ta det som det kommer, och ta råd och tips från Minna och Janne på vägen. Allt behöver inte bestämmas idag! :) Känns skönt att äntligen kunna tänka så... som om en stor sten har lättat från mitt hjärta. Jag måste lära mig att tänka så lite oftare...inte alltid, men ibland! En sak i taget..

Kapitlet var lite längre än jag trodde, haha! För när jag skulle testa att göra provet kom en massa frågor jag aldrig läst om. Det var då jag insåg att det inte står "Kapitel 1" osv...utan det står på proven vilka sidor det gäller! Till en början var det grymt tråkigt...en massa information om hur man skaffar körkort, och självklara saker om regler och sånt.. men sen kom jag till lite mer intressanta grejjor om kylarvätska bland annat. Måste säga att jag är förvånad att jag tycker det är kul att läsa om... teknik och bilar...Sandra... naah, det går inte riktigt ihop! ;p Men jag antar att det mest handlar om att jag lär mig något nytt. :)

Snart ska vi äta lite mat, och sen blir det inget mer plugg för mig...tror jag! ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0