Fredag

Idag blir det bara ett kort litet inlägg.. :)

Trots att det gått en och en halv vecka i skolan känner jag ändå fortfarande motivation till plugget!  Engelska C går bara bättre och bättre också, great! ^^
Idag hade vi bara en lektion som började kvart över två, så snacka om sovmorgon! Kändes kanske lite onödigt att gå på den lektionen, men vafan...då hade jag något att göra i alla fall. När jag kom hem drog jag och Minna ner för att köpa skor. Det blev ett par svarta tygskor för min del!
Nu ska jag göra mig i ordning lite smått, och sen dra ner på krogen och kanske ta någon öl eller något med Sanna, och förmodligen Johanna. ^^

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0