Grattis på bröllopsdagen

Nu har jag kämpat som en jag vet inte vad med gräsklipparen! Gräset var ju ganska högt, så det tog sin lilla tid... Har även hunnit duscha och gjort mig i ordning lite smått. Ikväll blir det utebio med hela gänget! Det blir väl jag, Sanna, Jonathan, Emil, Jossan, Johanna, Emelie och kanske några fler... Dessutom måste jag vara lite snäll och  ta med mig Isabelle. ^^


Idag firar Minna och Janne bröllopsdag! Grattis! <3

Hehe jag känner att det har blivit en hel del festande den senaste tiden, men det är ju nu man måste ta chansen! När skolan börjar, blir det mer allvar. Inget festande mitt i veckan då, i alla fall inte för min del. Jag och Sanna ska ju plugga ihop också... mycket roligare så! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0