Jag vill också ha..

Usch, vad tråkigt det känns...jag har inget intressant att skriva om! :/ Vaknade i alla fall ganska sent idag, som vanligt! Men det kan bero på att jag var uppe till klockan fem imorse. Först låg jag och kollade på Hemsökta hus, och efter det låg jag och pratade i telefon med Faj i flera timmar. Eller pratade och pratade... jag låg mest och mumlade, och jag tror att jag råkade somna till ett litet tag, hihi! :)
Nyss städade jag mitt rum, trots värmen! Strongt! När jag orkar ska jag se till att tvätta lite...

Imorgon ska jag och Johanna förmodligen ut på promenad... hoppas hon tar med sig hundarna! :) Milton och Nero...grymt söta hundar! Jag vill ha en egen hund att gå ut med... och som de flesta kanske vet, vill jag självklart ha en Collie! ^^ <3

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh visste inte att du ville ha en collie...det vill jag med! :-) men murat har märkt av kraftig allergi mot hundar också så det blir nog aldrig någon...får skaffa fiskar istället..hehe

2009-08-10 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0