Nu är det över..

Dessa 10 veckor, som i mina ögon känts som högst 5, har kommit mot sitt slut! Vet faktiskt inte om jag vill skratta eller gråta längre...det känns skönt att komma tillbaka till allvaret, men ändå bara oändligt jobbigt. Trots att sommarlovet känts riktigt kort, har det varit grymt kul och skönt! Som jag sagt förut, har det blivit en heeeel del festande...en hel del! Men som jag kanske också sagt förut, känns det bara skönt att det är över.

I lördags försvann min mp3... men så snäll som Hacci är, så får jag låna hans mp3 tills jag har pengar till att köpa en ny. Så nu är det otroligt viktigt för mig att skaffa ett extrajobb... ny mp3 och ny dator.. ajajaj!

men nu måste jag cykla ner på stan snabbt!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0