Plugga! :)

Ja, här sitter jag hemma hos Tommy och förbrukar min tid. Var en sväng på trafikskolan och hämtade alla böcker och material jag behöver för teorin. Måste säga att det känns riktigt bra! Jag får nästan lust att börja plugga direkt! Hoppas bara på att viljan att plugga kan hålla i sig länge! :)
Som sagt sitter jag nu hos Tommy...Josse var här en stund också, men var tvungen att dra för att vara barnvakt. Vi får se hur länge jag är här...finns ju inte direkt något annat att göra för tillfället.


Tyvärr måste jag meddela att jag inte vaknade i tid idag heller... jag blir ju besviken på mig själv! Jag får ge det ett till försök imorgon, men börjar bli tveksam på om jag kommer klara det. Äh! Det är fortfarande sommarlov! Jag klarar mig när skolan börjar! ;D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0