True Blood säsong 2



Äntligen är det snart dags för säsong 2 av True Blood! I can't wait! ;D Sanna måste se till att se första säsongen också, hon som nu helt plötsligt blivit intresserad av den serien. ^^


För min del har det varit en lång, tröttsam och jobbig dag idag... vi stod, precis som igår, och målade av en nakenmodell... Dock var det lite bättre än igår, eftersom jag fick teckna istället! Färg är inte min grej! ;) Tyvärr gjorde jag nog henne lite besviken när jag sa att jag inte alls tänkte söka in på konsthögskolan, som hon ville att jag ska göra.
Efter att i flera timmar ha stått och tecknat började benen nästan vika sig. Trots detta var jag stark och GICK hela vägen till stan med Ricko! Starkt jobbat! Att jag klagade över att jag hade ont i benen är en helt annan sak... ;) Väl nere på stan stötte vi på Hacci, något jag inte blev förvånad över alls! Den människan är nog ute på cykeln varje dag.
Eftersom jag vid halv fem skulle på teorilektion, var jag tvungen att äta något, så självklart blev det ju donkan. Vad annars?

Nu har jag precis fört över en massa låtar till den mp3 som jag fick av Erkki. Det är en enkel liten mp3, som jag bara tänker ha för tillfället tills jag har råd med en ny...men nu kan jag ge tillbaka Haccis i alla fall. Plus att den här har mkt mer minne..hihi! ;)
Imorgon blir det en liten tripp till frisören.. vi får la se vad han hittar på för något. Självklart vill jag behålla längden...men vill ha lite mer frisyr, om man säger så. Nu händer det bara och är i vägen! Usch!
Någon gång ska jag färga håret också..tror på någon blond, för utväxtens skull. :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa!! Såklart jag blivit intresserad xD den verkar ju bra och sen är det ju ändå om vampyrer (a) puss älskar dig!

2009-08-27 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0