Och så var det igång!



En ny termin och nya tag har nu inletts, sakta men säkert. Trots att det bara gått en dag i skolan, och den för våran del var väldigt kort utan någon riktig lektion, känner jag mig redan på G!
Okej, dagen började väl inte så himla bra för mig eftersom jag lyckades missa bussen...Nej, jag försov mig faktiskt inte, utan det var min klocka som tydligen gick aningen fel. Stressat sprang jag hem igen och bad Janne om skjuts eftersom han ändå precis skulle ta Samuel till dagis. "Sorry!" Envisa Samuel skulle ju cykla till dagis på sin nya cykel! För att göra en lång historia kort... jag fick gå!-.-'  Däremot kan jag glatt meddela att jag hann precis i tid!

Vår "lektion" bestod nästan bara av mentorstid. Vi fick ett helt häfte med olika scheman, eftersom de ändras nästan varje vecka. På bilden ser ni schemat för vecka 35-36...soooft? Ja, tack! :) 
Och ja, ni läste rätt gott folk! Vi ska göra musikal! Sist jag var med och gjorde musikal var jag såklart med i dansgruppen...ingen tvekan om den saken! Men denna gång vet jag inte riktigt vad jag vill göra...hmm...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0