Åh, ni är underbara..

Igår blev det hejvilt i stan! Jag, Sanna och Jonathan från Skåne promenerade hem till Emils Jossan, där det bjöds på vin och annat gott. :) Träffade även en ny härlig prick, vid namn Kalle... alltid kul med nytt folk! ^^ Sanna och Josse blev äntligen vänner igen, efter ett litet missförstånd! Great! :)
När klockan var runt elva var det dags att röra sig ner mot stan och öltältet. Dock var vi inte inne där speciellt länge, utan kollade bara läget lite snabbt. Träffade på Johanna bland alla människor! Underbar flicka det där! <3 :)
Eftersom kön till toaletterna där var så himla lång, och Sanna verkligen behövde gå, så var vi tvungna promenera till Picasso. Vakten där var ju inte lite kramglad... :p

Ännu en promenad blev det, denna gång till Harry's! Fullt med folk där, så klart! :) Dock lite jobbigt när dansgolvet var fullt och man var tvungen att pressa sig fram bland folkmassan.
Klockan var väl runt halv två när jag började gå hemåt... jag tog en liten extra lång promenad genom stan...ni vet ju hur mycket jag tycker om promenader. ^^ I tunneln stötte jag på Emelie, som ville att jag skulle komma till Johanna på fredag. Absolut! ;D Åh, jag blir så glad att ha fått träffa så mycket underbara och härliga människor! Jag tror jag aldrig varit såhär glad och lycklig förut. Underbart!


Men nu måste jag gå ut och klippa gräset.. :)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0