Liseberg!



Nu har jag och resten av familjen kommit hem igen efter några kuliga, minnesvärda, men regniga dagar i Göteborg! :)  De andra i familjen måste tycka att det är riktigt skönt att komma hem igen, eftersom de har varit borta i hela 2 veckor. Själv tycker jag också att det är riktigt skönt! Trots att jag bara varit borta i knappt 3 dagar, känns det som jag varit borta i över en vecka.

Väl inne i Göteborg tog det ett tag för oss att hitta Lisebergs camping som vi skulle bo på. Klockan var väl runt halv fyra när vi äntligen hittat och kunde checka in. Liten stuga, måste jag säga! Men trots storleken var den riktigt mysig och fräsch att sova i, och sängarna ska vi inte ens tala om! :o De slår inte min egen säng, men sköna var de verkligen! Dock var det ju våningssängar, och jag fick så klart ligga överst, vilket bara var bra förutom att jag ett antal gånger dunkade huvudet i snedtaket. Jag fick åla mig fram för att komma i och ur sängen, haha! Ibland är det bra att vara smidig! ^^
Runt fem-tiden blev det liseberg, och det första vi åkte var självklart Lisebergsbanan. Vad annars?! ;) Samuel tyckte dock inte om den riktigt... gullunge!
Eftersom vi kom dit ganska sent den dagen, så blev det en heldag där dagen efter också! Jag kan stolt meddela att jag och Isabelle åkte allt! (Förutom barnkarusellerna, vill säga) Trodde aldrig att jag skulle våga mig på "Uppsvinget", men nu skulle jag kunna åka den hur många gånger som helst. :) Great!


Idag blev det en shoppingrunda inne i Göteborg. Där fann jag två snygga toppar..Minna betalade.. tack! <3 Hon tyckte även att jag behövde ett par nya mjukis, så ja... tack för dem också! ^^
Jag har inte tagit mycket bilder alls, och det ber jag om ursäkt för! Jag var för upptagen för att fota... (A)


Här har vi precis kollat in vår lilla söta stuga. ^^


Samuel och Janne åkte båt


Bilden blev lite suddig, jag vet! Här sitter vi i alla fall och väntar på att få se en 3D-film. Inget Samuel tyckte om speciellt mycket dock... lite småläskigt för honom. :)


Självklart! <333


Vi avslutade kvällen med lite spel! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter somni hade kul :-)

2009-08-05 @ 11:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0