Jag har ingen aning..



Sådär! Nu kan jag känna mig aningen stolt över mig själv och min prestation. Jag har läst och skrivit ner det viktigaste ur kapitel 1...dock är jag fortfarande orolig över hur jag ska fortsätta, men har funderat på att göra såhär...Ikväll gör jag provet på första kapitlet, och om jag får något fel så får jag helt enkelt läsa igenom allt och försöka nöta in det. Imorgon gör jag samma prov igen, och om jag ändå har fel så är det bara att göra samma sak igen. Jag tänker nog inte göra provet på trafikskolan förrän jag fått alla rätt hemma! Vad jag fortfarande funderar över är om jag hela tiden ska sitta och nöta på kapitel ett tills jag fått alla rätt, eller om jag under tiden ska börja på kapitel 2... aahhh stress..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0