Where is he?! ;o

Sitter i skolan nu och inväntar terminens första svenska-lektion. Som ni säkert vet älskar jag svenska, men nu börjar hungern ta sin plats och jag känner mig inte lika uppspelt. Turligt nog är detta dagens sista lektion! Linn sitter bredvid och framför lite, för vissa, otrevliga kommentarer, om vad jag ska skriva. Vad hon säger tänker jag inte nämna.. :) Jag tror att en viss person börjar bli aningen trött..eller?

Dagens kommentar:
Vi sitter och väntar på Bosse, då Linn säger: "Vart är vår stålman?"




Sådär, då var man hemma! Nu ska jag plugga teori och sen baraaa slappa! Hinner inte skriva så mkt mer just nu....Minna måste ha datorn en stund.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0