Wow!

Sista dagen på sommarlovet, och jag & Sanna ska fira den med kebabrulle och tv-spel! ;D Jag sitter just nu och väntar på henne..hon skulle köpa med sig på vägen hit. Tack gummsan! <3 :)
Shit...sista året på Duveholm... är det bara jag som tycker att åren gått himlans fort?! Det känns som vi nyss började på den skolan...som om vi nyss var minst, och nu helt plötsligt blir vi äldst! (Vi räknar så klart inte med lärarna!) Och snart är det vår tur att sätta på de vita, silvriga eller guldiga mössorna och skina av stolthet! Min mössa ska absolut vara vit... det har jag redan bestämt! Det måste ju vara traditionellt! ;)


Jag känner mig...lycklig!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

ja nu är det sista året....jag ska försöka vara på din student nästa år! kraaam

2009-08-18 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0