Bara en termin kvar?!

Jag hatar att vara bakis! Men man får väl skylla sig själv egentligen.. höhö! :) Sitter i alla fall just nu hemma hos Saids mamma och bara degar. Tittade nyss på en sjuk film om en mördande tomte haha! "Santa's slay"... den var väl sådär måste jag säga.

Åhh det är så grymt skönt med lov! Äntligen! :) Jag tänker verkligen njuta under dessa veckor...och sen är det dags att kämpa aset av sig igen. Bara en termin kvar i skolan?!! Jag fattar det inte...det har gått så otroligt fort! Visst är det skönt och spännande, men samtidigt sätter det ju en sådan stor press. Vad gör man efteråt? Vad ska man plugga vidare till? Vart? Det är så mycket att tänka på! Mmm...

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0