Lyckad jul

Julen blev lyckad! :) Det var bara min familj, Erkki och Said, men det var ändå riktigt trevligt! God mat...härlig stämning...kan inte bli bättre! ^^ Fick även en hel del kul och bra saker i julklapp..bland annat en ny mp3, en Michael Jackson t-shirt, en bok som heter "Det okända" och en snygg väska! :) Skulle gärna ta kort på vissa saker, men mobilen som jag lånar för tillfället har ingen speciellt bra kamera, tyvärr! :/

Yes..jag har fått urinvägsinfektion än en gång! Imorgon blir det att ringa och boka tid på vårdcentralen. Yey..

Nu ska jag och Said snart se på Mission Impossible, som han aldrig sett förut! :o Jag vet! Hur kan man ha missat dessa tre bra filmer?! Hm...

Hoppas alla haft en bra jul!


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0